Založ si blog

Archív: január, 2014

Na stope Cyrila a Metoda, Macedónsko

Celý minulý rok sa niesol v znamení 1150. výročia príchodu sv. Cyrila a Metoda na naše územie a aj moja cesta bola venovaná práve týmto vierozvestcom. V Kumanove zažívam kultúrny šok, všade špina, odpadky,smrad z hospodárskych zvierat. O hodinku neskôr ma privítala čistučka a novotou voňajúca budova autobusovej stanice v Skopje. Mením veľmi […]

Pokračovanie článku

Belehrad- mesto s nezabudnuteľnou atmosférou

Prvý dojem z mesta je rozpačitý, keďže hneď po vystúpení z vlaku mi udrela zbombardovaná budova Generálneho štábu Juhoslovanskej armády, ktorú zničili teroristi z NATO v roku 1999. Po krátkom pobyte v roku 2012 ma mesto opantalo natoľko, že som sa tu rozhodol zakotviť aj minulý rok v lete, hoc iba na tri dni. Mesto je známe už z […]

Pokračovanie článku

Potulky po Vojvodine

Konečne nastal ten moment, kedy som mal čo to našetrené a čerstvo voňavý pas. S voľbou letnej dovolenky som zviedol vnútorný boj. Dovolenku som absolvoval v dňoch 30.6-3.7.2012, milý čitatelia ponúkam vám retrospektívnu spomienku na moje potulky Suboticou, Novým Sadom a Kanjižou. Kanjiža- prechodný domov. Nastal […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

mitopp

“Cestovaním zistíte, ako sa každý mýli v názore na iné krajiny”, Aldous Huxley

Štatistiky blogu

Počet článkov: 61
Celková čítanosť: 224644x
Priemerná čítanosť článkov: 3683x

Autor blogu

Kategórie