Pojmy a dojmy zo súťaže Bloger roka 2014

15. mája 2015, mitopp, Nezaradené

Dobojované. Máme za sebou pilotný ročník sútaže, ktorá hľadala najlepších blogerov v ôsmich kategóriach. Celá táto súťaž bola ukončená 14.5.2015 v hoteli Arcadia. Ale pekne po poriadku.

Do sútaže sa zapojilo 510 blogov, ktorým bolo rozdelených 48 tisíc Fb lajkov. Rozdelenie Rozdelených v nasledujúcich kategóriách :

Cestovanie, Gastronómia, Život , umenie a kultúra, IT,Ekonomika, Krása a životný štýl, Móda a čerešnička na Najlepší blogersky príspevok. V poslednej kategórii som figurovala aj moja maličkosť.

Po strhujúcom zavere semifinále som skončil na šiestom mieste. O pár dní sa ukázalo,že jeden z finalistov sa vzdal. Týmto pádom miestenka vo finále sa ušla aj mne.

Ako sa blížil dátum galavečera ani som neveril v úspech.

Priebeh galavečera. Celým večerom nás pútavo sprevádzala Kristína Farkašová. Po viac menej dlhých vystúpeniach partnerov rôznych kategórií sme sa prepracovali k záveru a dlho očakávana kategória Najlepší blogersky príspevok. Na treťom mieste skončila moja favoritka http://trginova.blog.sme.sk/c/360658/vytuzene-stahovanie-zltackova-odysea-cast-siesta.

Pani z Orangeu ohlasuje druhé miesto. Ajhľa je vyhlásený môj blog. Chvíľu som zmeravel, rýchlo som sa spamätal a upaloval som na „koberček“ pre certifikát. Výherca bol viac menej známy dopredu pán Radovan Branik. Ako sa vraví sláva víťazom, česť porazeným. Asi najvášnivejšiu diskusiu na Fb vzbudil víťaz kategórie cestovanie. Na záver chcem poďakovať organizátorkam za ich nápad konečne na Slovensku zorganizovať takúto súťaž. Pripájam linky na môj blog a víťazný

http://mitopp.blog.pravda.sk/2014/01/16/belehrad-mesto-s-nezabudnutelnou-atmosferou/

http://branik.blog.sme.sk/c/357129/neznama-ukrajina-reportaz-pisana-pod-sibenicou.html

Certifikát za druhé miesto

Certifikát za druhé miesto